L’ASSEGURANÇA ESCOLAR : Per què és important pagar-la? Que cobreix?

Segurament us heu preguntat alguna vegada: per què he de pagar l’assegurança escolar i que cobreix aquesta assegurança? Doncs bé, a continuació us ho volem explicar.
L’assegurança que paguem cada any a l’escola cobreix tota l’activitat dels nostres fills sigui organitzada per l’escola o per l’AMPA, dins o fora del centre escolar, i des de P3 fins a 2n de batxillerat.

Cobertures:
- Assistència sanitària per accidents.
- Assistència dental i pròtesis sense límits en dentistes de l’assegurança i fins a 1.000 € en odontòleg privat.
- Trencament d’ulleres fins a 100 € en muntures més l’import dels vidres.
- Capital per defunció 5.000 €.
- Capital per invalidesa permanent 8.000 €.
- Sortides escolars, colònies i excursions per Espanya.
- Casals d’estiu.
- Cobertura durant el trajecte del centre escolar al domicili i viceversa, excepte els accidents en vehicles de motor privats.
- Despeses d’escolarització de l’alumne mentre estigui a l’escola en cas de defunció d’un o dels dos progenitors.
Preus:
- 50 € per P3 fins a 2n ESO.
- 32 € per 3r ESO fins a 2n batxillerat.
La diferència en la quota depenent del curs de l’alumne sorgeix per la prestació de l’assistència sanitària que en el cas de P3 a 2n ESO és obligatori que la doni una mútua i de 3r ESO a 2n Batxillerat la cobertura la fa el servei públic de salut.
Gràcies a tots per la vostra col·laboració.
AMPA Scala Dei
Per a més informació:
Web www.ampascaladei.com
Mail info@ampascaladei.com
Facebook www.facebook.com/ampa.scaladei.94